Forside
KlausKjoeller.dk >< Forside KJOELLER.dk >>> Kommentarer og moraler, menu
Først lagt op 02-06-2017, senest opdateret 02-06-2017 11:10:50 Link: Mine mest
populære, mest sælgende bøger på SAXO.com (dagligt opdateret hitliste) |
||||
|
Rød havfrueHvis budskabet havde været: ”Køb din maling i
Bilka”, eller ”Ned med de røde: Stem på Liberal Alliance”, så ville medierne
næppe have svælget så meget i selve budskabet.
|
|
||
Med rød maling på Den lille havfrue
fik en ukendt dette budskab gratis ud i alle danske og mange internationale
medier: ”Denmark defend the whales of the Faroe Islands”. Hvis budskabet havde været: ”Køb din
maling i Bilka”, eller ”Ned med de røde: Stem på Liberal Alliance”, så ville
medierne næppe have svælget så meget i selve budskabet. For så ville det jo
være klar reklame. Så ville vi dagen lang i stedet have
hørt Bilkas direktør og Anders Samuelsen (LA) afvise, at de stod bag. Og de ville
få god tid til at få vores sympati og forbande hærværket. Rød maling på havfruen kan derfor
være lettere for landet at komme igennem, når gerningsmanden er ukendt og
budskabet mystisk, end når budskabet er klar reklame og mistænkte
gerningsmænd dagen lang skal bedyre deres uskyld. |
|
|||
|
Klaus
Kjøller, © klaus@kjoeller.dk |
|
||
Link: Mine mest
populære, mest sælgende bøger på SAXO.com (dagligt opdateret hitliste) Hvis du vil af med noget efter at have læst kommentaren, så skriv på www.facebook.com/klauskjoeller |
||||